Çalışma Hayatım

(Özet):
  • Bilgi işlem Envanter yönetimi “Manageengine ServiceDesk Plus” uygulaması üzerinden, 750 PC ve çevre ürünlerinin Ürün seri numarası üzerinden kontrolü (İşe başlangıçta zimmet atama, Bölüm değişikliğinde devir ve takip, İşten ayrılmalarda teslim alma. Haftalık / Aylık raporlama çalışmaları.
  • Windows işletim sistemi ve uygulamalarının güncelliğinin sağlanması. “Manageengine Desktop Central” üzerinden takip işlemleri. Haftalık / Aylık raporlama.
  • 10 kişilik Helpdesk ekibini yönettim. 5 Kişilik Çağrı Merkezi ekibini yönettim. Haftalık iş planlarının hazırlanması, Değerlendirme toplantıları ile bir önceki haftanın analizi, bir sonraki haftanın hedeflerini belirleme çalışmalarını sağladım.
  • 5 Farklı konum ve ayrı binalarda bulunan çalışanlara (İDTM, EGS Business Park, İkitelli, Bakırköy, Selimiye) Helpdesk hizmeti ekibimle sağladım. Haftalık KPI değerlendirme ve analiz işlemleri. 
  • Bireysel kullanımında olan ve Ortak kullanım alanlarında bulunan bağımsız markalardaki yazıcıların (Xerox, Sharp, HP) Sarf malzeme takip değişimi ve Servis işlemleri takip süreçlerinin yönettim.
  • Uzak masaüstü desteği ile (Desktop Central, AnyDesk, TeamViewer) çalışanların sorunlarını analiz ederek çözüm sağladım. Destek verdiğim tüm uygulamalarda yetkinlik sağlayıp, çalışan personeller için “Sıkça Sorulan Sorular” çalışmasıyla proaktif çözümler sundum.  
  • Toplantı odalarının günlük kontrollerini sağladım. Ekip arkadaşlarımdan oluşturduğum müdahale takvim çizelgelerine göre, Bilişim ürünlerinin çalışabilirliği, “Ses ve Görüntü sistemleri” kontrollü.
  • Kurum içi kullanılan programların kullanıcı tanımı, yetkilendirme, birim değişikliğinde yetki değişimi, işten ayrılmalarda yetki kaldırılması, Aylık raporlanması ile bilgi güvenliği sürecinin yönetimi.