İş Tecrübesi


Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu - BTK - ICT
(Teknik İşletme Daire Başkanlığı - Kullanıcı Destek)
"10 Haziran 2025 tarihi itibarıyla, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) bünyesinde Kullanıcı Destek Personeli olarak göreve başlamış bulunmaktayım. Bu yeni pozisyonumda, teknoloji ve iletişim alanındaki bilgi birikimimi, kullanıcı odaklı problem çözme yetkinliklerimle birleştirerek, Kurum'un dijital hizmetlerinin verimliliğini ve kullanıcı memnuniyetini artırmaya odaklanacağım. 

BTK'nın misyon ve vizyonu doğrultusunda, bireysel ve kurumsal kullanıcıların teknolojiyle olan etkileşimlerini kolaylaştırmak adına aktif rol almaktan mutluluk duyuyorum."


BELBİM, İstanbul Büyükşehir Belediyesinin ‘Elektronik Ücret Toplama Sistemlerini’ (EÜTS)
İştirak şirketi - (25 Yıl)
Kariyerime 1997 yılında saha destek, elektronik atölye ve çağrı merkezi birim sorumlusu olarak başlayıp sonrasında son kullanıcı desteği, bilgisayar teknikeri, Helpdesk uzmanı ve Kıdemli Helpdesk uzmanı olarak görev yaptım. 2024 yılında EYT kapsamında emekli olarak Belbim bünyesinden ayrıldım.

Belbim A.Ş. de 25 yıl boyunca çeşitli sorumluluklar alarak bağlı olduğum müdürlükçe yürütülen işlerde yönetici yardımcılığı rollerini üstlendim. Bu kapsamda departmanım adına, haftalık & aylık departman raporları,  KPI hedeflerinin takibi, envanter çalışmaları ve satın alma ile ilgili süreçlerin yürütülmesini gerçekleştirdim.