Toplu mail göndermeniz gereken bir liste var. Her birine bağımsız mail göndermeniz gerekiyor. Excel de bir mail listeniz (Kullanıcı adı ve Mail adresleri) mevcut. Sıra uygulamada..
Excel de "A" Sütununa Hitap edilecek Kullanıcının (Adı ve Soyadı), "B" Sütununa (Mail adres) bilgilerini yazınız. Sonra Excel dosyasını kaydedip kapatın.
"Postalar" sekmesini altındaki "Selamlama satırı" ikonuna tıklayın. Açılan pencerede, selamlama biçimini değiştirebilirsiniz. (Sayın olanı seçtim) Sonra İkinci kısım olan, "Alanları eşleştir" butonuna basın. "Adı" kısmı ile "E-posta Adresi" başlıklarını eşleştirin. Tamam butonuna basın. "Tamam" butonuna basılması ile Sayfada <<Hitap satırı>> bilgisi yer alır.
Üçüncü ve son aşama, yine "Postalar" sekme başlığı altında. "Bitir ve birleştir" ikonuna tıklayın. Açılan listeden, "E-posta İletileri Gönder" seçeneğine tıklayın. "E-postayla Birleştir" penceresi gelir. "Kime kısmı: Mail Adres" başlığı, Konu Satırı:"İstediğinizi yazacağınız alan" Sonra, "Tamam" butonuna basın.
<<Hitap satırı>> alanında hızlıca Tüm isimler belirir ve sonra yine <<Hitap satırı>> görünür. Mail gönderme işlemi tamamlandı. Not: Gönderilen adresleri Outlook kişilerinizde kayıtlı olmalıdır.
Kullanılabilir Uygulama Durumu:
1) Mesajınızı yazın.
2) "Alıcıları Seç" ikonuna tıkla. "Varolan Listeyi Kullan" Excel mail listesini seç, Tamam butonuna basın.
3) "Bitir ve Birleştir" ikonuna tıkla. "E-posta İletileri Gönder" seçeneğine tıkla.
"Kime" kısmında, "Mail_adres" seçeneğini seçip, "Konu" kısmını doldurun.
"Tamam" butonuna basmanız yeterli.